من امروز رفتم مرکز بهداشت بهم گفت سال ۱۴۰۰ زدی دیگه نیاز نیست
اره بزن چیزی نیست یه لحظه ست. بهداشت محلتون مجانی میزنن
اگر دو سال از زدنش گذشته باشه حتما بزن
من یادم نیست آخرین بار کی زدم
بله عزیزم حتما باید زد خیلی مهمه
آره باید زد
منم زدم
اره من امروز زدم
اگر نزنه کسی و عفونت بگبره کنترل عفونت خیلی سخت میشه
اگه بیش از ده سال از واکسن کزاز قبلیت میگذره باید بزنی
اگه سزارینی بشی حتما باید زده باشی
اره میگن باید بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.