سلام.بچه ها کسی واکسن کزاز زده تو بارداری؟؟

۲۳ پاسخ

بله زدم هفته ۹ بودم

منم 20هفته زدم

منم نزدم تا چند هفته وقت داریم بزنیم؟

بزنی بهتره عزیزم
چون ما عمل در پیش داریم ( چه طبیعی چه سزارین)
احتمال عفونت کزاز بالاست تو بیمارستان
اگه تو بارداری بزنیم هم مادر و هم بچه ایمن میشیم

آره عزیزم من

من هفته ی ۳۲ زدم

سلام من زدم بی عوارض بود

من زدم چند وقت پیش

من بارداری قبلیم زدم

اره من زدم
۲۸هفته

اره من 28هفته زدم

من نزدم

من نزدم

من ۲۳ هفته زدم

بله من ۲۸هفته زدم

من دو هفته پیش زدم
سربارداری اولمم زدم
دکتر گفت تو این اوضاع جنگ بزنی بهتره
تا ۵ روز جاش سفت شد و کمی درد میکرد ولی تب نکردم با دستم کارم انجام مقپیدادم و کمی درد داشت ولی تا ۳ روز هم ترشی نخوردم ترسیدم بخورم ولی خیلیا گفتن ما منع نبودیم من خودم خودمو منع کردم

منم دو سه هفته پیش زدم

بله من ت اولین بارداریم زدن

من نزدم

من ۲۴ هفته زدم

اره من زدم

اره من هفته پیش زدم

من ۲۹ هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۹ ماهگی
مامان 🩵 °ارسلان°🩷 مامان 🩵 °ارسلان°🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۷ ماهگی