بله زدم هفته ۹ بودم
منم 20هفته زدم
منم نزدم تا چند هفته وقت داریم بزنیم؟
بزنی بهتره عزیزم
چون ما عمل در پیش داریم ( چه طبیعی چه سزارین)
احتمال عفونت کزاز بالاست تو بیمارستان
اگه تو بارداری بزنیم هم مادر و هم بچه ایمن میشیم
آره عزیزم من
من هفته ی ۳۲ زدم
سلام من زدم بی عوارض بود
من زدم چند وقت پیش
من بارداری قبلیم زدم
اره من زدم
۲۸هفته
اره من 28هفته زدم
من نزدم
من نزدم
من ۲۳ هفته زدم
بله من ۲۸هفته زدم
من دو هفته پیش زدم
سربارداری اولمم زدم
دکتر گفت تو این اوضاع جنگ بزنی بهتره
تا ۵ روز جاش سفت شد و کمی درد میکرد ولی تب نکردم با دستم کارم انجام مقپیدادم و کمی درد داشت ولی تا ۳ روز هم ترشی نخوردم ترسیدم بخورم ولی خیلیا گفتن ما منع نبودیم من خودم خودمو منع کردم
منم دو سه هفته پیش زدم
بله من ت اولین بارداریم زدن
من نزدم
من ۲۴ هفته زدم
اره من زدم
اره من هفته پیش زدم
من ۲۹ هفته زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.