سلام کسی واکسن کزاز زده؟

۱۰ پاسخ

من امروز زدم فعلا درد نداره

سلام،آره من سه روزه زدم

منم زدم هفته ۳۰

اینو بخون

تصویر

من زدم

منم زدم

من س روز پیش زدم

منم پریروز زدم

من‌ زدم عزیزم

نه تازه فردا میخام برم بزنم

سوال های مرتبط

مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۷ ماهگی
مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد