سلام شب بخیر مامانا کسی واکسن کزاز زده ؟؟

۶ پاسخ

سلام.من زدم

اره من ۲۷ هفته زدم

من چند روز پیش زدم

من ۲۸هفته زدم

نه من از بس سرما میخوردم همش عقب میوفتاد

آره من تو۲۷هفته زدم.

سوال های مرتبط

مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد