واکسن کزاز کسی زده؟؟؟

۸ پاسخ

من ۲۶ هفته زدم

منم 26هفته و 6روز زدم

من زدم چند روزی درد میکرد دستم اونم اگه جای می‌خورد دستم

دوستم زد

من ۶ هفته زدم

من زدم هیچ مشکلی هم نیست تب و.. هم نداره

من زدم وقتی میزنه درد نداره اما بعدش یکمی جاش درد می‌کنه به مرور خوب میشه

اره عزیزم ۶فروردین زدم

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان علی و ریحانه مامان علی و ریحانه ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۸ ماهگی