من ۲۶ هفته زدم
منم 26هفته و 6روز زدم
من زدم چند روزی درد میکرد دستم اونم اگه جای میخورد دستم
دوستم زد
من ۶ هفته زدم
من زدم هیچ مشکلی هم نیست تب و.. هم نداره
من زدم وقتی میزنه درد نداره اما بعدش یکمی جاش درد میکنه به مرور خوب میشه
اره عزیزم ۶فروردین زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.