۵ پاسخ

به من گف بعد زایمان بزن

خانما حتما باید واکسن کزاز زده بشه تو بارداری؟؟
مگه ۱۰ ساله نیست؟؟من هنوز ۵ سال از اخرین باری که واکسن کزاز زدم نگذشته

من۲۸هفته زدم تا دوسه روز دستم درد میکرد خیلی
منم به بهداشت گفته بودم دست چپم بزنه ولی نباید دست چپ میزدم چون مدام باید به پهلوی چپ میخابیدم خیلی اذیت شدم شما این اشتباه رو نکن

من ۳۰هفته زدم

آره من زدم

سوال های مرتبط

مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان دخملی وپسملی مامان دخملی وپسملی هفته بیست‌ونهم بارداری