۶ پاسخ

اره...

امپول کزار رو همه باید بزنن؟ چرا پکتر من چیزی نگفت

به من گفتن 27هفته اما من هنوز نرفتم

گفتش ک از ۲۴هفته تا۳۰هفته میتونم بزنم منم همون روز گفتم بزنن😁

اره هفته ۲۸

من ت ۲۴هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان فراز مامان فراز ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد