مامانا واکسن کزاز رو حتما باید بزنیم؟؟؟

۷ پاسخ

مم نزدم نمیزنمم

من یادم نیست زدم بهداشتم نمیرم که بزنم

تو هفته ۲۸ به بعد باید بزنی از اول دیبرستان هم اگه ۱۰ گذشته باید بزنی حالا از دکترت بپرس ببین چی میگه منو گفت باید بزنم

یبار موقع دبیرستان زدیم بعد اون هر ده سال یکبار باید بدی برنن

برامنم یادم نیست زدن یا نه.میگن باید بزنی

اره حتما باید بزنیم چون میگن موقع زایمان کزاز انتقال داده میشه

اگر ده سال گذشته از اخرین باری ک زدی بله

سوال های مرتبط

مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۶ ماهگی
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری