خانوما واکسن کزاز تو بارداری واجبه؟باید حتما بزنیم؟

۷ پاسخ

اگه ۱۰‌سال گذشته باید بزنی

بله
مدتش هر۱۰ساله
اگه نوبتت شده واکسن بزن

عزیزم برو بهداشت کد ملی بده ببین آخرین بار کی زدی
من چون واکسن توام زده بودم توش کزاز هم داشت گفت نیاز نیست دیگه جدا خود کزاز رو بزنم

اره عزیزم
هم خودت هم بچه از عفونت کزاز ایمن میشید تو بیمارستان

من توی ۱۰ سال اخیر نزدم دکترم گفت هفته ۲۶ بزنم
آره واجبه

بله بخاطر برش که می‌خواهید بخورید برای ایمنی بدن

به منم گفتند تو۲۱ هفته بزن اما نزدم که 😄

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان محمد مهدی💙 مامان محمد مهدی💙 ۵ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی