اگه ۱۰سال گذشته باید بزنی
بله
مدتش هر۱۰ساله
اگه نوبتت شده واکسن بزن
عزیزم برو بهداشت کد ملی بده ببین آخرین بار کی زدی
من چون واکسن توام زده بودم توش کزاز هم داشت گفت نیاز نیست دیگه جدا خود کزاز رو بزنم
اره عزیزم
هم خودت هم بچه از عفونت کزاز ایمن میشید تو بیمارستان
من توی ۱۰ سال اخیر نزدم دکترم گفت هفته ۲۶ بزنم
آره واجبه
بله بخاطر برش که میخواهید بخورید برای ایمنی بدن
به منم گفتند تو۲۱ هفته بزن اما نزدم که 😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.