سلام دوستان
میگم واکسن کزاز واجبه که بزنیم؟

۷ پاسخ

هر ده سال بله واجبه

هر ده سال باید بزنیم منم 18سالگی زدم الان28سالمه گفتن باید بزنی

اون واسه چیه

اره گلم اگه ده سال گذشته حتما باید توی بارداری بزنی

اره لازمه
معمولا هممون تو ۱۵ سالگی(اول دبیرستان) زدیم
اگه ۲۵ سالته باید بزنی

منم بهداشت گفت باید بزنی ازدکترمم پرسیدم گفت بزن

بله واجب هر ده سال

سوال های مرتبط

مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مایسا مامان مایسا ۴ ماهگی
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته بیست‌وپنجم بارداری