مامانا واكسن كزاز واجبه زده بشه؟

۴ پاسخ

چونکه ممکنه موقع زایمان وسایلی که استفاده میکنن آلوده باشه بزنید خیلی بهترو امن تره

بله واجبه گلم برا من زد سیستم گفتم هنوز ده سال نگذشته نیاز نیست

بله ولی هر ۱۰ سال میزنن اگه بعد از دبیرستان نزدی الان باید حتماً بزنی

اگر ده سال از اخرین تزریق گذشته بله

سوال های مرتبط

مامان مایسا مامان مایسا ۴ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدیا مامان مهدیا ۲ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی