۹ پاسخ

بله من شنبه زدم بهداشت گفت باید بزنی واجبه

من بعد ۲۷هفتگی میزنم

دکتر من گفت توصیه میکنم بزنی، منتظرم بشم ۲۷ هفته بزنم

منم ۲۸ هفته باید بزنم

نمیدونم چرااز واکنسش میترسم 😅 دکترمم نگفته بزنم هنوز

من دیروز شدم

اگر تو ۱۰ سال گذشته نزدی باید بزنی

بله عزیزم دکتر منم گفت 28هفته بزنم

اگه موعدش باشه و نزده باشی بله
تا قبل از ۳۲ هف باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد مهدی💙 مامان محمد مهدی💙 ۵ ماهگی
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری