مامانا واکسن کزاز واجبه بزنیم یانه ؟؟

۳ پاسخ

باید بزنی ممکنه زخم زایمانت کزاز بگیره خدای نکرده

اره واجبه اگه ۵ یا ۱۰ سال بیشتر گذشته باشه از واکسن کزاز باید تو بارداری زده بشه

اگ ۱۰ سال از اخرین باری ک زدی گذشته باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۶ ماهگی
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی