خانوما واکسن کزاز زدین؟
چن هفته ای زدین

۵ پاسخ

من قبل بارداری زدم ولی انفولانزا رو واکسنشو نزدم

بعداشت ب من گفت ۲۸هفته بیاد

به من گفتن 27باید بیایی بزنی برا بچه مضر نیس

دکتر گفت هفته ۲۰ تا ۲۳ که

زوده. ۳۰ هفته ب بعد باید زد

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی