سلام دوستان تو ۱۸ هفته واکسن کزاز زدین

۱۱ پاسخ

نه۲۷ دیروز زدم

بمن گف ۲۸هفته

بهداشت به من گفت 28 هفته

من چهار سال پیش زدم و دیگه نیاز به تکرار نیست

من اصلا یادم نیست که قبلاً زدم یا نه الان نمی‌دونم چکار کنم 😐

نه اول هفت ماه باید بزنید

منظورتون همون بتاست که برا ریه میزنن ؟

دکتر من گفت ۲۷ هفته به بعد میشه بزنی

اگه در ۱۰سال گذشته تزریق نکرده باشید بله باید بزنید

من 27هفته زدم

دکترم به من گفت ماه ۷ بزنم

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی