خانما کسی تو بارداری واکسن کزاز زده؟چند ماهگی زدین

۱۰ پاسخ

۲۷ هفته چون ۲۸ هفته آمپول رگام داشتم

من دیروززدم

۲۸ هفته به بعد میتونی بزنی
مم دیروز دکترم گفتم ۲۸ هفته بزنم
هم امپول کزاز
هم امپول بتامتازون برای تشکیل ریه بچه

منم دکترم گفته باید بزنم هنوز نزدم

اخرش باید بزنی.اصن فکر کنم رو مدارکت باید باشه نمیدونم دقیق ولی کزار اجباره معمولا

من هفته سی امم زدم دیروز

من کلا به واکسنا اعتماد ندارم

همه باید بزنن؟؟؟؟

۲۸ هفته

من همین امروز زدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهزیار مامان مهزیار ۶ ماهگی