۲۷ هفته چون ۲۸ هفته آمپول رگام داشتم
من دیروززدم
۲۸ هفته به بعد میتونی بزنی
مم دیروز دکترم گفتم ۲۸ هفته بزنم
هم امپول کزاز
هم امپول بتامتازون برای تشکیل ریه بچه
منم دکترم گفته باید بزنم هنوز نزدم
اخرش باید بزنی.اصن فکر کنم رو مدارکت باید باشه نمیدونم دقیق ولی کزار اجباره معمولا
من هفته سی امم زدم دیروز
من کلا به واکسنا اعتماد ندارم
همه باید بزنن؟؟؟؟
۲۸ هفته
من همین امروز زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.