سلام خانوما شماهم واکسن کزاز زدین تو بارداری

۹ پاسخ

منم دکترم گفته ۲۶ هفته بزنم

من هنوز نزدم میخام بزنم

بلههه

امروز زدم

من میخاستم بزنم تو سیستم نگاه کرد گفت قبلا زدم دیگه لازم نیست فعلا

اره منم مجبور شدم تو ۹ هفته زدم

آره زدم

اره امروز زدم. ده سال پیشم سر بچه اولم زدم

اره زدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام  🫧👼🏻🩵 مامان لیام 🫧👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری