خانوما شماهم واکسن کزاز زدین تو بارداری

۲۰ پاسخ

من میترسم یکوقت برا بچه خدای نکرده مشکلی داشته باشه

تجربه من بخون

من چون قبلا کلا نزده بودم ؛ زدم. روز اول خوب بود روز دو و سه خیلی اذیت شدم حتی حالت تهوع گرفتم بیحال شدم دستم خیلی درد گرفت. برعکس حرفایی که خانوما تو گهواره گفتن!!! چون بدن با بدن خیلی فرق میکنه.

دكترم هنوز چيزي بهم نگفته احتمالا براي هفته هاي جلوتر هست

بله همین امروز زدم

اره منم ۲۸ هفته زدم

اره عزیزم من هفته پیش زدم
اصلا نگران نباش و نترس
فقط یکی کنارت باشه ک تب نکنی
اگ درد دستت اذیتت کرد استامینوفن بخور

آره من زدم

من هفته ی دیگه آخر هفته می‌خوام برم بزنم

من سه شنبه میخوام بزنم دیرم شده چون روستا ما تعداد باردار نداره بهش نمیدن زنگ زدم گفت باید جای دیگه بزنی منم منتظر شدم تاهمسرمبیاد و برم جادیگه بزنم هفتم رفت بالا ولی گفت مشکلی نیس بزنی بهتره ایمنی بچه هم میبره بالا

بله توی ماه هفت زدم

من ۲۸ هفته گفتن بزنم

من شنبه باید بزنم

بله من زدم

من دکترم گفت ۲۳ سالته نیاز نیست

آره ۲۸ هفته زدم

ب من گفتن بزن
میترسم نزدم تاحالا
همون کرونا رو زدم واسه هفت جد و ابادم بسته
مشکل ایمنی گرفتم میگن از واکسن کروناس

اره عزیزم
عوارضی نداشت برام فقط یکی دوروز دستم سنگین بود ( مثل گرفتگی عضله)
روز اول کمپرس سرد بذار
روز دو و سه کمپرس گرم

بله من زدم

اره بعد انومالی چون اجبار

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام  🫧👼🏻🩵 مامان لیام 🫧👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی