مامانا شمام ت بارداری واکسن کزاز زدین؟

۱۰ پاسخ

اره، ۲۸هفته زدم من

۲۸ هفته باید بزنم
چون ده سال ازش گذشته
فک کنم آخرین بار دبیرستان زدم

منم باید بزنم بعد ۲۷هفته

من دیروز زدم

اره زدم علائم خفیف سرماخوردگی شاید بعدش داشته باشی

بله منم نزدم باید بزنم

منم این اخر این هفته میزنم😓

بله من دیروز زدم

ب منم گفتن هفته ۲۷ باید بزنی چون بیشتر از ده ساله نزدم

دیروز دکترم ب من گفت باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی