خانما تو بارداری واکسن کزاز تو‌چند هفته زدین؟

۱۳ پاسخ

دکتر به من گفت تا هفته ۳۶ میتونم بزنم
فردا میرم میزنم

به منم گفت ۲۸به بعد

درخواست دوستی بده بهم

من تو۲۲هفتگی زدم

من ۲۷هفتگی زدم واسه بالابردن ایمنی بدن هست

من هنوز نزدم باید سه شنبه برم بزنم ونمیدونم چرا بابت این واکسن چرا این همه استرس دارم

برا چی این واکسن رو میزنین

۲۲ هفتگی زدم

منو گفته 27 هفته بیا

۳۰هفته زدم

دکترم چیزی نگفت اجباریه؟

تو ۷ ماهگی میتوتی بزنی

۲۸ هفتگی زدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری