مامانا شما تو بارداری تون واکسن کزاز زدین؟

۱۲ پاسخ

اره عزیزم هفته ی پیش زدم

به منم گفته بزن فعلا که نزدم دو دلم

بله من زدم. اگه طی ۱۰ سال اخیر نزده باشید پزشک میگه بزنید.

بله من دیروز زدم🤦🏻

لازم باشه باید بزنی

مم دیروز زدم
دستم یکم درد داره

اره من سر پسرم زدم

من زدم

چرا میتونین بزنین خطری نداره ولی من نزدم

ازبهداشت بپرسین توسیستم شون نگامیکنن اخرین بارکی زدین میگن لازمه بزنین یا نه

ن من نزدم

نهههه

سوال های مرتبط

مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری