بله عزیزم
اره من ۳روز پیش زدم
نه من نزدم این چ واکسنی هست من نمیدونم بهم بگین خواهشاً
منم امروز میخوام برم بزنم
نمیدونم این هفته میزنن یا نه
من نه هنوز ولی دکتر گفت بزنم
من قبل بارداری زده بودم
بله عزیزم من هفته پیش زدم
من ۲۹ هفته تمام زدم
برای زایمان میگن خطرناکه ممکنه آلوده بشه بچه حتما کزاز بزنین چون آنتی بادیش داخل بدن بچه وارد میشه تو واکسن بزنی
فقط ۲ روز خودم بیحال شدم بچه هم تکوناش کم میشه نترسی روز سوم خوب میشه دیگه
بله عزیزم
من زدم الان یک هفته مثل غده جم شده درد داره
آره عزیزم
من هفته قبل زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.