سلام ، خانوما واکسن کزاز و چندهفتگی زدین ؟

۱۱ پاسخ

۲۸ هفته

۳۴هفته

گفت ۲۷تا۳۴ که بعدش مشخص شد ۹۷ زدم گفت نمیخاد

من نزدم

من نزدم

من 20هفتگی زدم

۲۸ زدم

32 هفته

۳۳ هفته

دکتر بمن گفت تا ۳۶ هفته هم بزنی اوکیه

بهداشت به من گفت ۲۸ هفتگی تا ۳۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی
مامان دِلا😍 مامان دِلا😍 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدهـامین مامان محمدهـامین ۸ ماهگی
مامان نبات🍭🐣 مامان نبات🍭🐣 هفته سی‌ونهم بارداری