سلام واکسن کزاز زدین؟

۱۹ پاسخ

من که سر هیچکدوم از بارداری هام نزدم

من ۲۷ هفته زدم

اره ۲۸هفته زدم هیچی هم نشدفقط یکم بازوم دردداشت

آره توی بارداری زدم

توی هفت ماهگی واکسن میزنن

پارسال سر یه موضوعی زدم

سلام ،اره ۳۴ هفته زدم

اره عزیزم من زدم ۲۶ هفته

امروز میرم بزنم

نه
اگه موعد واکسنت باشه باید بزنی
خانه بهداشت بهت اعلام می‌کنه

اره من ۳۲هفته زدم

آره ۲۹ هفته زدم

من ۱۰سالم سال دگ میشه

من هنور نزدم
پرونوه هم ندارم بهداشت🫠😞

آره من 32هفته زدم

۲۷ هفته زدم

بله ۲۹هفته زدن

آره من هفته ۲۸ ام زرم

قبل بارداری زدم

سوال های مرتبط

مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی
مامان لیام  🫧👼🏻🩵 مامان لیام 🫧👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان محمدهـامین مامان محمدهـامین ۸ ماهگی
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی