سلام خانما که واکسن کزاز زدین تب کردین

۷ پاسخ

من یادم نبوده بزنم.. دکترم دعوا کرد باهام گفت دیگه وقتش گذشته. طبیعیم هستم..گفت موقع زایمان رفتی بیمارستان بگو ببرنت اتاق استریل.. حتنا باید استریل باشت مریض نشی... خیلی استرس گرفتم.. مادرشوهرمم گیر دادکه اینا چرته زمان قدیم کیما امپول کزاز زدیم.. شش تا بگه اوردیم... گفتم خب قدیم فرق میکرده.. میگه جاریت تازه زاییده لارد اون زده.. خواهر شوهرم پارسال زایمان کرده لابد اونم زده.. گفتم خبر ندارم.. میکفت تگه اونا نزدن... پس بفهم مشکلی برات پیش نمیاد... اوووففف😑

نه حتی درد شدید هم نداشت فقط تا ۲۴ساعت جای امپولش حس می‌کردم درد داره ولی خیلی سنگین نبود اصلا

نه من مهمون هم داشتم اتفاقا

من که هنوز نزدم واجب هست بزنی؟

نه من تب نکردم کمی بازوم درد گرد فقط

من صبحی زدم.هنوز طوریم نیست

نه من دیروز صبح زدم اومدم خونه دستمو با شال بستم یه درد خفیف شب داشت و امروز تموم شد

سوال های مرتبط

مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی
مامان لیام  🫧👼🏻🩵 مامان لیام 🫧👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان محمدهـامین مامان محمدهـامین ۸ ماهگی
مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی