سلام خانمایی که واکسن کزاز زدین بعدش تب و درد داره ؟؟

۹ پاسخ

تا دو روز دستم درد میکرد

تب نه ولی من تا چندروز اززیرگوشم تانوک انگشتای دست چپم شدید دردمیکرد گفت استامینوفن بخور۶ساعته ۲تاخوردم بچه تکون نمی‌خورد دیگه نخوردم

من خودم تهیه کردم واکسن رو چون اونی که دکترم نوشت بهداشت نداشت، واکسن ترکیبی( کزار، دیفتری، سیاه سرفه) زدم. روز اول درد نداشت، ولی از روز بعد تا ۳ روز درد و تورم داشت با کمپرس سرد برطرف شد.

من هنوز واكسن نزدم اصلا تا حالا برا بهداشت مراجعه نداشتم
كي بايد برم؟؟؟

من انگار ن انگار ک زدم😐هیچ طوریم نشد

خداروشکر نه اصلا تب اینا نداشتم فقط دستم جای واکسن ۲روز درد میکرد که کیسه آب گرم میذاشتم .

من ک تب نکردم اما فرداش دستم درد گرفت اونم یه روز

نه من چیزیم نشد

اره من خيلي اذيت شدم

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو💙 مامان گیلاس کوچولو💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری