دوستان واکسن کزاز زدین؟چجوریا بود درد داره؟تب چی؟

۶ پاسخ

من زدم فقط دستم درد گرفت تب نداشت مگ نزدی حدیث باید پیارسال میزدی اول دبیرستان زدیم دیگ نزدی؟؟ ؟

من زدم نه تب کردم نه چیزی دردم نداشت

شما هم اخرین بار اول دبیرستان زدین و بهداشت گفت باید هفته ۲۸ بزنین؟

من قبل اقدام زدم. هم دستم درد گرفت. هم کمی تب کردم. سفت شد جاش. البته خانمه خیلی بد زد. شاید سر اون

برای چیه

هیچی نه درد داشت نه تب
چیز خاصی نبود

سوال های مرتبط

مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ونهم بارداری