خانوما واکسن کزاز زدین ؟
خیلی اذیت داره ؟؟
ب

۱۳ پاسخ

من تو ٣٢ هفته زدم هر از گاهي يزره جاش درد ميكرد همين

من زدم دو روز دستم درد میکرد اصلا نمیتونستم تکون بدم

منم دو هفته پیش زدم فقط تا سه روز دستت یکم‌سنگین میشه

سلام عزیزم من زدم اصلا درد نداره نمیفهمی کی زدن بعدشم من هیچ علائمی نداشتم اصلا متوجه نشدم با اینکه گفتن حوله گرم بزار رعایت کن من اصلا رعایتم نکردم

سلام من امروز زدم هیچم اذیت نشدم

من زدم هیچ مشکلی پیش نیومد فقط ۲۴ ساعت یه کوچولو بازوم درد میکرد

من زدم هیچ مشکلی پیش نیومد فقط دوسه روز دستم خیلی درد میکرد

هفته پیش زدم اذیتی نداشت
فقط اشتباه کردم سمت چپ زدم طرف چپ خابیدم فشار اوند روز یکم درد گرف یروزی وگرنه اذیتی نداشت

من هفته پیش زدم دوروز فقط دستم درد میکرد

منم زدم بعدش دستمم درد نگرفت اوکی بود

منم باید بزنم این دفعه

من زدم نه اذیتی نداره عزیزم فقط شاید دو روز یکم دست درد بشی همین

من نزدم هنوز .سزارین قبلی ام نگفتن بزن

سوال های مرتبط

مامان لیام  🫧👼🏻🩵 مامان لیام 🫧👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدهـامین مامان محمدهـامین ۸ ماهگی
مامان نبات🍭🐣 مامان نبات🍭🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۹ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی