👈👈👈👈واکسن کزاز رو چندهفتگی زدین؟؟؟ بهداشت به من گفت ۲۷ هفته برم

۸ پاسخ

۲۹ هفته

30هفته

منم۲۷زدم

۲۹هفته زدم

میشه این واکسن نزد اصلا

من امروز زدم
۲۸ بشید برین تا ۳۵ فکر کنم وقت دارین

سلام به منم گفته ۲۷ هفته باید تموم بشه بعد بیا بزن

منکه تو این هفته تازه میخوام برم بزنم

سوال های مرتبط

مامان لیام  🫧👼🏻🩵 مامان لیام 🫧👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری