۲ پاسخ

کزاز نزده باشی خانه بهداشت میگع بهتون بمن گفتن ۲۷یا۲۸هفته بیا

واکسن کزاز فکر کنم ده سالی یکبار باید بزنی به من گفت هنوز دوره لازم نیست بزنی

سوال های مرتبط

مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی