واکسن کزاز چند هفته میزنن؟ واجبه؟؟

۷ پاسخ

از ۲۴ هفته میزنن منم امروز زدم

اره واجبه سن ۲۵سالگی چون گفت برا زایمان لازمه چک میکنن نزده باشی اونجا به مشکل میخوری این چیزی بود که بهداشت بهم گفت

من ۱۹ هفته برام زد گفت فرقی نمیکنه

اگر تو ۱۰ سال اخیر نزده باشین بله واجبه
به من گفت ۲۹ هفته بیا بزن

من بهداشت بهم گفت 27 هفته باید بزنم

بهداشت به من گفت از ۲۴هفته به بعد بزن

٢٨ هفته ميزنن واجبيشو نميدونم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مایسا مامان مایسا ۴ ماهگی
مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وسوم بارداری