واکسن کزاز یا آنفولانزا زدید یا نه چند هفتگی میزنن

۱۱ پاسخ

انفولانزا زدم چند روز پیش مارک هلندی
چون دکترم گفت خوبه بزن دیگه سرما نمیخوری بچه هم از انفولانزا ایمن میشه

من امروز انفولانزا زدم . کزاز هم میزنم

اره زدم۲۸هفتگی میزنن

کزاز مم یادمه میگفت قبل بارداری باید بزنی و تا دوماه بعدش هم باردار نشی. چطوره که شما تو بارداری قراره بزنین؟

میگن خیلی درد داره

من انفولانزارو دیروز زدم
کزاز گفتن از 30هفته باید برم بزنم

من دو روزه آنفولانزا زدم هلندی بود هیچ عوارضی هم نداشتم خداروشکر.کزار هم دو هفته دیگه میزنم حتما

انفولانزارو بعید میدونم بزنم ولی کزاز ۳۰ هفته اینا میزنم

من کزاز و قبلا زده بودم، انفولانزا هم ۱۲ هفته زدم ،هر تایمی میتونی بزنی

آنفلوآنزا نمیزنم و کزاز رو قبلا زدم 🙁خیلی بده کزاز💔

انفولانزا که نمیزنم ، کزاز هم زده بودم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی