۷ پاسخ

من‌هلندی زدم بعدم‌دیگ‌دیر شده اگ میخوای بزنی امروز فردا بزن

من زدم دکترم گفت خانم های باردار باید بزنن اصلا هم ضرر نداره خطری هم نداره من حتی یه ذره هم تب نکردم سعی کن فرانسوی بزنی یک میلیون پولش و هلندی هم نهصد تومن هست ولی فرانسوی خیلی بهتر از هلندی هست هرچند به سختی پیدا کردیم

ن من نمیزنم

منم زدم امروز فعلا ک مشکلی ندارم بنظرم باید حتمن بزنی اگه یهو ی ویروس مثل کرونا دوباره بیاد یادی ویروس جدید ما بیشتر درخطریم

ب منم گفتن بزن میترسم

من هی سرما میخورم مجبورم بزنم

من نه نزدم نمیزنمم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی