شما واکسن انفولانزا زدید؟میزنین؟

۱۴ پاسخ

من امروز زدم

نه شوهرم نمیزاره میگه بده

من نزدم و نمیزنم واکسن اصلا خول نیشت من ففط،کزاز د زدم‌

من دیروز زدم دکترمم از دکترای خفن شهرمون ک طب جنین و مادر تاکید هم کرد اگه پیدا کردی بزن

والا نمیدونم من پرسیدم دکتر گف توصیه نمیکنم چراشم نگفت🤦🏼‍♀️
ولی دوستام رفتن دکترشون زده نمیدونم که
کزازم پارسال زده بودم

من هشکدوم نمیزنم‌🙈

من نه كزاز ميزنم نه انفولانزا

آره منم میترسم بزنم

گفتن تو بارداری نزنیم

من نه تا حالا زدم و نه اصلا میزنم والا اینا که میزنن بیشتر مریض میشن

من دوست دارم بزنم
ولی ابریزش بینی دارم نمیشه زد

من نه شنیدم خیلی عوارض داره

نه من نمیزنم
ولی احتمالا کزاز رو بزنم

میترسم بزنم

سوال های مرتبط