خانما شما واکسن انفولانزا زدید؟

۷ پاسخ

نه به من گفتن بزن ولی من نزدم و نمیزنم چون ای واکسن ها همش ضرر داره

من امروز زدم

من همین امشب زدم,هلندیشو

من نه

بله زدم

نه نزدم
خونم ب جز چکاپ پزشکی جایی نمیرم بیرونم میرم هر موقع ماسک میزنم

نه 😬

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی