خانما شما واکسن آنفولانزا زدید،با میزنید؟

۶ پاسخ

نه نزن اصلا خوب نیست این چیزا

من امروز زدم

بمنم دکتر گف بزن زدم

دکتر به منم گفت بزنم انفولانزا و کزاز این هفته میزنم

من نمیزنم

من زدم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی