مامانا شما واکسن انفولانزا میزنید؟

۹ پاسخ

من امروز هلندی زدم.خانه بهداشت

من که دکتر برام تجویز کرد هلندی گرفتم اصلا درد نداشت

نه نمیزنم
من دکترم گفت نزن مراعات کن مریض نشی فقط

بله عزیزم حتما میزنم چون از واجبات مادر بارداره
مخصوصا ماها که ماه های اخرمون پاییزو زمستونه پر از ویروس و مریضیه

نه نمیزنم

بله من زدم
برای احتیاط.
چون بچه های ما که تو فصل پاییز و زمستون به دنیا میان ، مهم اینکه خودمون مریض نشیم که بچه ها هم بگیرن

اگه نمیزنید بگید چرا امروز رفتم بهداشت گفت اگه واکسن اومد برامون زنگ میزنیم ک بیای بزنی حالا نمیدونم بزنم یا ن

نه دیگه سرماهم خوردم هنوز خوب نشدم

نه😬😬

سوال های مرتبط

مامان پناه و پندار مامان پناه و پندار ۷ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی