خانوما واکسن آنفولانزا میزنید ؟؟؟؟

۱۶ پاسخ

من نزدم

من امروز زدم

من پنجشنبه زدم هلندیشو
خیلی هم بی دردسر وبدون عوارض بود

من نمیزنم مراعات میکنم که مریض نشم

منم نمیزنم چون دوستان زدن چند روزی مریض شدن منم به اندازه کافی حالت تهوع و اذیت معده دارم دیگه تحمل مریضی دیگه ندارم

من نمی‌زنم

من که نمیزنم

من نزدم و نمیزنم
نمیدونم چرا حس خوبی ندارم به اینکه واکسن بزنم
انشالله که چیزیم نمیشه

من نمیزنم

بایدبزنیم؟؟؟؟؟والامن دوتام دارم 🤦27هفتگی و28هفتگی🤦

زدم هلندی

منم هنوز نزدم 😐

منم نزدم

من نمیزنم

منم نزدم

من نزدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی