دوستان شما واکسن آنفولانزا میزنید ؟

۱۵ پاسخ

من رفتم بهداشت رایگان برام زد هلندی
دکترم گفت حتما بزن مخصوصا الان که سویه جدید آنفولانزا اومده

من ده روز پیش زدم تو بهداشت زدم هلندی بود ، خیلی خوبه حتما بزنیا الان همه مریضن

هفته ی ۱۶ زدم

من زدم تا الان هم خداروشکر مشکلی نداشتم

من نمیزنم

من زدم... قبلا این موقع چند بار مریض میشدم واکسن ک زدم خداروشکر مریض نشدم

من زدم ولی بعدش فهمیدم دکترم اجازه ترریق تو سه ماهه اول نمیده😕اگه شاغل نیستی زیاد بیرون نمیری از خونه بچه کوچیک مهدکودکی نداری اصلا نزن که. به ریسکش نمی ارزه

منم زدم

شنبه میرم میزنم

دکترم تاکید داشت که بزنم و زدم .

بله دکترم گفت حتما بزن

من نزدم چون حوصله استرس ندارم

خیر نمیزنم

نه اصلا

آره زدیم

سوال های مرتبط

مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی