خانما واکسن آنفولانزا میزنید؟

۶ پاسخ

من زدم ۹۰۰ تومن
بجای اینکه چندبار مریض بشم و زجر بکشم و پول دکتر بدم یبار واکسن زدم تمام

نه بهداشت هارجیه. من امروز زدم.هلندی بود. برای خانومای باردار اصلا ایرانی نمیزنن

من نمیزنم

بهداشت بپرسید رایگان میزنه براتون من واسه بچه اولم زدم از بهداشت رایگان بود حالا این یکی هم میخام بزنم

من هفته پیش زدم، بعد سه روز سرما خوردم لعنت به سرما خوردگی😮‍💨

منکه نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی