مامانا واكسن انفولانزا ميزنيد؟؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

من اوروز خانه بهداشت زدم. هلندی بود

من زدم دکترمم گفت حتما بزن

نه من نمیزنم

من‌نمیزنم

نه بابا

واکسن خوبه اما خودشم کلی عوارض داره نمیزنم

نمیدونم بزنم یا ن

اخه ميگن خوبه زدنش از مريضي جلوگيري ميكنه

من نه

دوستم زد سه روزه کمر درد ولش نمیکنه

تا جایی که بشه از بهداشت درمیرم

بله البته هلندی میگن بهتره

بله حتما

خیرررر

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۴ ماهگی
مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی