سلام مامانا شما امپول آنفولانزا زدید، یا میزنید!؟

۱۰ پاسخ

من دیروز زدم

زدم دیروز

من دیروز زدم ولی از دیروز گاهی پادرد میشم امروزم کفتم با گردن درد گرفته

مدامم دستت و بشور

من نزدم فامیلمون گفت نزن عوضش همش ماسک بزن عوارض داره

اره من هفته پیش زدم

من همین الان زدم

هنوز نزدم

من زدم بله یه ماه پیش

بله همین الان زدم 🤭😂

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی