سلام خوشگلا
شما واکسن آنفولانزا میزنید؟

۸ پاسخ

من زدم

من امروز زدم

به نظرم نزنی بهتره

سلام
من میزنم. به خصوص که زایمانم هم تو زمستونه. با واکسن هم خودم ایمن میشم، هم به بچه منتقل میشه و اونو ایمن میکنه.

من شنبه نوبت دکتر دارم میخوام بزنم، چون هر سال زیاد سرما میخورم

من‌دوست دارم ازاد بخرم مدل خارجی رو بزنم چون دکترم گفت هم خودت ایمن میشی هم جنین

در حال حاضر سرماخوردم دارم جون میدم 😐 چون دارو نمیشه خورد حداقل واکسن بزنی بهتری

سلام من بارداری های قبلی نزدم سر اینم نمیزنم

سلام عزیزم من نه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۴ ماهگی
مامان سید سبحان 💙 مامان سید سبحان 💙 ۱ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی