خانما شما واکسن آنفولانزا زدین؟

۸ پاسخ

بله.امروز زدم. بهداشت

بله من دیروز زدم

منکه اعتمادی به واکسن ندارم

هنوز بهداشت نداره

اره هلندی از بیرون گرفتم زدم

بله من زدم دیروز

نه واسه چی بزنیم؟ افراد با سیستم ایمنی پایین میگن بزنن

رفتم بهداشت هفته اینده میزنم

سوال های مرتبط

مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی