مامانا شما واکسن آنفولانزا زدین؟

۱۴ پاسخ

من ۶ هفته زدم

من شهریور زدم ، پارسال هم زدم عالی بود

نه هنوز نزدم ولی بیرون که میرم مطب دکتر و سونو حتما ماسک میزنم

من دیروز زدم

اره عزیزم من مهر زدم الان دیگه فصلش نیست

بله زدم آنفولانزا رو هم در حد سرفه گرفتم فقط بدن درد اینا نداشتم

اره من زدم

من نزدم ولی بیرون تو فضای عمومی ماسک می‌زنم و خونه‌ی هیچکس و مهمونی اینا اصلا نمی‌رم چون هرکس گرفته خیلی بدجور گرفتار شده.

بله من زدم

من کزاز تو دبیرستان نزدم گفت باید بیایی بزنی

میگن ۲۱ هفته باید بزنی

اره من اوایلش بدجور مریض شدم بعدش که خوب شدم بهداشت واکسن زدم. بنظرم خیلی خوبه.

نه من نزدم

اره من زدم

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی مامان مهدی روزهای ابتدایی تولد