شما هم واکسن آنفولانزا زدین؟

۱۶ پاسخ

من از اول پاییز زدم

بله من زدم ولی خیلییی عطسه میکنم

نه من نزدم نمیزنمم

نه و نمیرنم

من هفته ۱۳ زدم

من زدم علائم خاصی و درد اینا هم نداشتم تبم نکردم فقط یکم دستم درد میکرد خوبم الان سه روزه زدم بهداشت گفت دکترم گفت خوبه ک بزنی گروه حساسی

زدم ، بهداشت رایگان زد

نه اصلا و نمیزنم

نه نرفتم

منم زدم
و یه ماه بعدش ک الان باشه سرما خوردم اما خیلیییی خفیف بود خداروشکر
زودم روبراه شدم ،خودم فک میکنم از تاثیر واکسن باشه

نه نزدم

من زدم

من رفتم بهداشت نزدن گفتن فقط کسایی که اینجا پرونده دارن میزنیم

من نزدم از چند هفته میزنن

بله من زدم

بله من زدم.

سوال های مرتبط

مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری