۸ پاسخ

من نتونسم برم بزنم

مگه باید بریم بهداشت پرونده باز کنیم؟؟ منم هنوز نرفتم، نه واکسن آنفولانزا زدم نه واکسن کزاز

من نمیزنم

منم زدم فقط جا واکس درد میکرد اون روز بعدش خوب شد

منم امروز زدم

منم دیروز زدم
عوارض نداشتم فقط یخورده گلوم درد میکنه

برای چی هست باید حتما بزنی؟

منم زدم هفته قبل

سوال های مرتبط

مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی روزهای ابتدایی تولد
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی