خانمها واکسن آنفولانزا زدین

۶ پاسخ

زدم ولی بازم بدجوری سرما خوردم

الان دیگه فایده نداره باید مهرمیزدی

من مهر ماه زدم خدارو شکر خیلی خوب بوده برام

من خودم پرستارم ولی نزدم و‌نمیزنم

ن نزدم

خیر و نمیزنمم

سوال های مرتبط

مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا پسر ناز و سالم مامان دوتا پسر ناز و سالم روزهای ابتدایی تولد