خانما شما واکسن آنفولانزا زدین؟
بزنیم یا نه؟

۹ پاسخ

منم نزدم اعتماد ندارم

🤣🤣🤣🤣🤣

آره منم زدم بعدش سرماخوردگی شدیدگرفتم

اره من مهرماه زدم

نزدم

من نزدم

من زدم اره سبکتر مریض شدم بی دارو خوب شدم

آره من زدم

دیگه الان داداش؟
من که کلا نمیزنم. آدم سیستم ایمنی شو قوی کنه...

سوال های مرتبط

مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری