خانما واکسن انفولانزا خوبه بزنیم

۷ پاسخ

من ک بعد کرونا تصمیم گرفتم هیچ واکسنی نزنم

من زدم
دکترمم گفت بزن خوبه
ولی ایرانیشو نزن

به من از بهداشت زنگ‌زدن گفتن بیا بزن ولی اجباری نیست

منم زدم هلندی آره که خوبه چون جلوگیری که نه ولی باعث میشه خفیف تر مثلاً سرمابخوری

من زدم

منم نرفتم بزنم

من زدم هلندیش خوب بود

سوال های مرتبط